Visie
Ieder kind verdient een plek waar het zich gezien, gehoord en veilig voelt. Een plek om op adem te komen en op eigen tempo weer in beweging te komen. Vanuit die plek geloof ik dat je alles kunt leren.
In mijn praktijk voor Remedial Teaching kijk ik verder dan toetsen en gemiddelden. Ik zie het unieke verhaal achter elk kind en werk vanuit aandacht, vertrouwen en verbinding. Kinderen ontdekken hoe zij leren, wat voor hen werkt en waar hun kracht ligt.
Ieder kind wordt ondersteund om boven zichzelf uit te stijgen, grenzen te verleggen en deuren te openen. Dit gebeurt door rust, structuur en een positieve benadering.
Het onderwijs is in beweging en dat is hard nodig. In een wereld die voortdurend verandert, is het belangrijk dat kinderen niet alleen kennis opdoen, maar ook veerkracht en zelfvertrouwen ontwikkelen.
Door aan te sluiten bij hun leerstijl, interesses en tempo, help ik ze groeien. Niet alleen in resultaat, maar vooral in motivatie en zelfbewustzijn.